1. Kezdőlap
  2. Netbank

Netbank

Internetbank elérés

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy 2018.12.17-től az internetbankon vagy telepített electra programon keresztül beküldött, Forintátutalás típusú megbízások - ahol a kedvezményezett számlaszáma a Takarékszövetkezetnél vezetett hitelszámla száma - nem teljesülnek a számlavezető rendszerben.

Kérjük megbízásaik teljesülését minden esetben ellenőrizzék a csomag banki státuszának lekérdezésével (fenti esetben 127-es hibakód látható).

Felhívjuk figyelmüket, hogy hiteltörlesztésre kizárólag  a Napközbeni forint átutalás megbízás használható.

 

Megértésüket köszönjük és az esetlegesen okozott kellemetlenségekért ezúton is elnézést kérünk! 
 
Üdvözlettel: 3A Takarék

 

 

Probléma, kérdés esetén kérjük hívják a 21/24-24-698 telefonszámon elérhető HelpDesk szolgáltatásunkat.